K-D och depp

Har inte haft tid att göra något nytt de senaste dagarna. Har vart i Karlstad på innedagar på Campus. Kom hem igår kväll.

Idag var det tänkt att jag skulle fixa naglarna, men bestämde mig för att sortera och renasa ur bland nagellack och tillbehör. När jag står och plockar lyckas jag välta en tom nagelacksborttagnings flaska ur skåpet. Som oturligt nog kommer på min iphon och hela framsidan krossas. HUR I HELVETE KAN MAN HA SÅDAN JVLA OTUR???? All lust på att måla naglarna vart som bort blåsta.

Nu är min kära telefon på lagning (1300kr!!). Och förhoppningsvis får jag den om fem arbetsdagar. HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!

Så hade det inte vart för att jag var och pröva ut brudtärneklänningen idag så hade det absolut vart en skit fredag.

Men imorgon så lovar jag att de kommer något nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0