sminklådan!

Gör som jag och var med i sminklådans stora födelsedags tävling!
Du har chansen att vinna finfina grejer som garanterat finns på din villha lista!

  • En 120 palett
  • Depend lösögonfransar nr 2
  • NYX Jumboeyeshadowpencil i Milk(den jag alltid använder)
  • E.l.f Corrective Concealer palett
  • E.l.F Nail polish i Fluorescent Pink
  • Make up Store Microshadow Nectar
  • En ögonskuggspensel i äkta hår
  • Dove intensivbalsam
  • Småburkar med sample på alla mina glitter från smink och perukmakarn
  • En stor burk med rosa glitter(med blå duochrome) från smink och perukmakarn
  • 2 nagellackshjul



  • http://sminkladan.blogg.se/2011/october/utkast-okt-17-2011.html

    Här hittar du hennes finna blogg!


    Kommentarer
    Postat av: Emmy

    Vad fina naglar du gör!<3

    2011-10-19 @ 22:59:15
    URL: http://emmysnails.blogg.se/
    Postat av: Martina

    Hej igen! ^^



    Jag använder mig av NG Acrylic System. Och ja, ångorna från akrylen är inte jättebra så man ska helst sitta på en så välventilerad plats som möjligt och också gärna ha skydd över mun och näsa (även om jag fuskar lite med det sistnämnda).



    Och en annan sak: Akrylvätskan luktar extremt starkt och det kan ta ett litet tag innan lukten försvinner helt från där man suttit och jobbat med det. Dock finns det även luktfri akrylvätska - problemet är att den härdar långsammare (vilket iofs är ganska bra om man är nybörjare) men det blir också lite svårare att göra 3d dekorationer med det eftersom att man då gärna vill att det ska härda lite fortare...



    Hoppas mitt svar hjälpte något! Kram!

    2011-10-20 @ 08:08:07
    URL: http://pinkflyingcow.blogg.se/
    Postat av: Emmy

    Tack du med! Tycker att din blogg är jätte bra!

    Och jag är så glad att du gillar min!:p<3

    2011-10-20 @ 19:19:48
    URL: http://emmysnails.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0